ChasCS
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These things are beginning to grow on me, thanks BRP!!
& Google Translate is often brutal...
A new Can-Am Spyder was spotted at a promotional shoot, and obviously, Bombardier decided to put his three-wheeled large displacement sauce bad boy.
F3 EFI - it's affixed to its side flanks logo - should logically give up the twin Rotax to adopt the new 3-cylinder ACE 1330 cm3 developing 115 hp and a torque of 13 daNm already seen on the Spyder RT in 2014 . brakes supplied by Brembo seem, and exhaust should be a co Akrapovic, as announced last year.
Spyder way power cruiser
For the rest, we discover that much more angular lines on the version RS , with an aggressive grille, hit a red S, a completely new look, a saddle more "moto" than before and a driving position typical custom .
We hope to see land the Cam-Am Spyder F3 at the shows of the season, probably in late September at the Intermot Cologne: until then, stay tuned!
Can anyone here translate this correctly?
Un nouveau Can-Am Spyder a été repéré lors d'un shooting promotionnel, et visiblement, Bombardier a décidé de mettre son 3-roues de grosse cylindrée à la sauce bad boy.
Le F3 EFI - c'est le logo apposé sur ses flancs latéraux - devrait logiquement abandonner le bicylindre Rotax pour adopter le nouveau 3 cylindres ACE de 1 330 cm3 développant 115 ch et un couple de 13 daN.m, déjà vu sur le Spyder RT 2014. Les freins semblent fournis par Brembo, et l'échappement devrait être une coproduction Akrapovic, comme annoncé l'an dernier.
Un Spyder façon power cruiser
Pour le reste, on découvre des lignes bien plus anguleuses que sur la version RS, avec une calandre agressive, frappée d'un S rouge, un habillage entièrement nouveau, une selle plus "moto" qu'auparavant et une position de conduite typée custom.
On espère voir débarquer le Cam-Am Spyder F3 lors des salons de la rentrée, probablement fin septembre à l'Intermot de Cologne : d'ici là, restez connectés !
Chas
& Google Translate is often brutal...
A new Can-Am Spyder was spotted at a promotional shoot, and obviously, Bombardier decided to put his three-wheeled large displacement sauce bad boy.
F3 EFI - it's affixed to its side flanks logo - should logically give up the twin Rotax to adopt the new 3-cylinder ACE 1330 cm3 developing 115 hp and a torque of 13 daNm already seen on the Spyder RT in 2014 . brakes supplied by Brembo seem, and exhaust should be a co Akrapovic, as announced last year.
Spyder way power cruiser
For the rest, we discover that much more angular lines on the version RS , with an aggressive grille, hit a red S, a completely new look, a saddle more "moto" than before and a driving position typical custom .
We hope to see land the Cam-Am Spyder F3 at the shows of the season, probably in late September at the Intermot Cologne: until then, stay tuned!
Can anyone here translate this correctly?
Un nouveau Can-Am Spyder a été repéré lors d'un shooting promotionnel, et visiblement, Bombardier a décidé de mettre son 3-roues de grosse cylindrée à la sauce bad boy.
Le F3 EFI - c'est le logo apposé sur ses flancs latéraux - devrait logiquement abandonner le bicylindre Rotax pour adopter le nouveau 3 cylindres ACE de 1 330 cm3 développant 115 ch et un couple de 13 daN.m, déjà vu sur le Spyder RT 2014. Les freins semblent fournis par Brembo, et l'échappement devrait être une coproduction Akrapovic, comme annoncé l'an dernier.
Un Spyder façon power cruiser
Pour le reste, on découvre des lignes bien plus anguleuses que sur la version RS, avec une calandre agressive, frappée d'un S rouge, un habillage entièrement nouveau, une selle plus "moto" qu'auparavant et une position de conduite typée custom.
On espère voir débarquer le Cam-Am Spyder F3 lors des salons de la rentrée, probablement fin septembre à l'Intermot de Cologne : d'ici là, restez connectés !
Chas
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